Uusyrityskeskus Ensimetrin laatupolitiikka

Palvelumme ovat asiakkaillemme henkilökohtaisia, maksuttomia ja ehdottoman luottamuksellisia. Noudatamme toiminnassamme laatusertifikaattia, joka on myönnetty standardin SFS-EN ISO 9001:2015 mukaisena.

Ensimetri on sitoutunut tarjoamaan asiakkailleen korkealaatuista ja henkilökohtaista palvelua. Tavoitteemme on edistää kannattavan ja kasvavan yritystoiminnan syntymistä alueellemme. Ylläpidämme ja luomme alueellamme yhteyksiä yritystoimintaa edistävien toimijoiden ja elinkeinoelämän välillä. Laatupolitiikkamme perustuu seuraaviin periaatteisiin:

  • Asiakaslähtöisyys: Kuuntelemme asiakkaidemme tarpeita ja räätälöimme palvelumme niitä vastaaviksi.
  • Ammattitaito: Henkilöstömme on koulutettu tarjoamaan ajantasaista ja luotettavaa tietoa yrittäjyydestä.
  • Jatkuva kehittäminen: Parantamaan palveluitamme saamamme asiakaspalauteen ja uusien toimintamallien avulla jatkuvasti.
  • Yhteistyö: Yhteistyö kaikkien yrittäjyyttä edistävien sidosryhmien kanssa on meille tärkeää.
  • Mitattavuus: Seuraamme palvelujemme laatua ja tehokkuutta erilaisin mittarein.

ISO 9001 -standardi ja konseptikäsikirja

Toiminnassamme noudatamme kansainvälisesti tunnustettua ISO 9001 -laatustandardia sekä Suomen Uusyrityskeskukset ry:n voimassa olevaa konseptikäsikirjaa. ISO 9001 -standardin ja konseptikäsikirjan avulla varmistamme, että tarjoamamme palvelut ovat korkealaatuisia, luotettavia ja asiakkaan tarpeita vastaavia.

Laatupolitiikan toteuttamiseksi käytämme seuraavia keinoja:

  • Asiakastyytyväisyystutkimukset ja asiakaspalautteet: Keräämme säännöllisesti palautetta asiakkailtamme palvelujemme laadusta. Kaikki palautteet käsitellään ja niihin reagoidaan.
  • Henkilöstön koulutus: Henkilöstömme osallistuu säännöllisesti sisäisiin, ulkoisiin ja verkoston järjestämiin koulutuksiin ISO 9001 -standardin ja konseptikäsikirjan mukaisesti. Toimenkuvat pidetään ajan tasalla ja toimitaan yhtenäisesti.
  • Prosessien kehittäminen ja tehokkuus: Kartoitamme ja kehitämme toimintaprosessejamme jatkuvasti. Pyrimme siihen, että toimintamme on sujuvaa ja mahdollisimman virheetöntä.
  • Yhteistyöverkostot: Hyödynnämme alueellisia ja kansallisia yhteistyöverkostoja.
  • Asiakirjat ovat ajan tasalla: Kaikki tarvittava tieto on helposti saatavilla.

Ensimetri on sitoutunut standardiin ja konseptikäsikirjaan, niiden vaatimusten täyttämiseen ja kehittämiseen sekä toimintojen ja prosessien jatkuvaan parantamiseen.

 

Päivitetty 25.6.2025 

Top