fbpx

Yrittäjän Etumatka – toimivien yritysten Yrittäjyysbuusti

Yrittäjän Etumatka – service for immigrants just started their business

Pirkanmaan Uusyrityskeskus ry on Yrittäjyysbuusti palveluntarjoaja

Onko yrityksesi toiminut alle yhden tilikauden? Hyödynnä Yrittäjyysbuusti!

Yrittäjän Etumatka -palvelusta saat yrityksesi tarpeisiin sopivaa henkilökohtaista ja maksutonta neuvontaa ja valmennusta.

Tilannekartoitus- ja kehittämissuunnitelman avulla määritämme yrityksesi talous-, markkinointi- ja myyntitilanteen. Osaamistamme on nähdä asiat monipuolisesti ja miettiä kanssasi, mitkä ovat kilpailuetusi ja parhaat tavat kehittää toimintaasi sekä autamme hinnoittelussa ja laskelmissa.

Entä myyntisi ja markkinointisi? Tavoitatko niitä asiakkaita, joita aluksi ajattelit? Mitä voisit tehdä saadaksesi myyntiä lisää? Henkilökohtaisen neuvonnan ja erilaisten koulutusten avulla saat varmuutta tuotteistamiseen ja brändäykseen sekä opit digimarkkinoinnin saloja.

 

Kiinnostuitko? Sovi neuvonta-aika Ensimetrin yrittäjyysasiantuntijan kanssa.

Yrittäjän Etumatkasi alkaa tapaamisella Ensimetrin yrittäjyysasiantuntijan kanssa. Tapaamisessa keskustellaan yrityksesi tilanteesta ja yrittäjyysasiantuntijan avustuksella sinulle valitaan sopivin palvelupaketti alla olevista vaihtoehdosta:

Palvelupaketti I

Palvelupaketti II

Palvelupaketti III

 

KOHDENNETUT VALMENNUKSET (vaihtuvat kohderyhmät eri ajanjaksoilla)

 

 

Yrittäjän Etumatka_esite 3.9.2021

YRITTÄJÄ, NÄIN HAET ETUUDEN:

Hae Yrittäjyysbuustietuus  jättämällä yhteystietosi www.palvelualusta.fi sivuston kautta TE-toimistoon.

TE-toimistosta otetaan yhteyttä sinuun ja tarkistetaan mahdollisuutesi etuuden saamiseen.

Kun sinulle on myönnetty Yrittäjyysbuustietuus, varaa aika Ensimetrin yrittäjyysasiantuntijalle (nettiajanvarauksessa lisää ideakenttään ”Yrittäjyysbuusti”) tai soita Ensimerin ajanvarausnumeroon 050 565 8000 14 vrk:n kuluessa etuuden myöntämisestä*.

(* jos 14 vrk:tta ylittyy, joutuu etuuden hakemaan uudelleen)

Service for immigrants just started their business.

Service content:

Personal guidence: Business plan checkup

Workshop 1: Who is my new customer?

Workshop 2: Prototyping new service/product

Workshop 3: Test it in practice

2 home assignments (Who is my new customer: interviews, making a prototype).

Personal feedback

Are you interested? Make an appointment with Ensimetri’s Business advisor.

Top